Monday, September 22, 2014

KERJA SEPERTI RM5000

(Tajuk entry sungguh dramatik)

Lambat update, 
Baru balik keja setelah bercuti-cuti,
Bila sudah bercuti dengan jangka waktu yang agak panjang,
Maka
Rentak kerja macam dah lari, 
Kena tune balik,

Wei, 
Kalau keja, kena keja betu-betul,
Kalau kita di bayar dengan gaji RM5000 sebulan 
Maka jangan ko buat seolah-olah ko di bayar gaji RM700 je Kinah!
Cannot Kinah! Cannot!
Berkerja lah seolah-olah kita dibayar RM10,000 sebulan

Ikhlaskan hati!
InsyaAllah ada manis yang akan menanti
Muahahaha macam pakar motivasi pulaknya
Hanya untuk peringat diri...

Nanti kalau tak berkat makan kek pavlova
Rasanya kelat pulak

Ok itu je.... Disudahi dengan pic Adam boleh kan?



The end

6 comments:

MizzTina said...

sy selalu cuba utk ikhlaskn hti ms buat kerja..

aizamia3 said...

Moga kerja yang diamanahkan dapat diselesaikan dengan baik dan tepat pada masanya.

aizamia3 said...

Moga kerja yang diamanahkan dapat diselesaikan dengan baik dan tepat pada masanya.

ewanthology said...

tapi selalunya yg gaji besar ni yg kurang keje...hehe

Cik Puan Eka said...

selamat bekerja :)

aquarius morius said...

Blogwalking sambil baca entri. :)

Aquarius recently post : Bagaimana akhirnya saya berjaya atasi masalah rambut gugur