Tuesday, January 21, 2014

NYAMUK & KHIANAT

"Buuuuurrrrrrp... Alhamdullilah "
Nyamuk sendawa dengan kuatnya.
Aku tanya
"Kenyang?"
Nyamuk jawab
" ya, kak. Kenyang sangat"
Aku tanya
"Makan apa?"
Nyamuk jawab
" hisap darah O kak, rasanya sedikit sama macam kopi O"
Nyamuk senyum
Aku tanya
"darah siapa?"
Nyamuk senyum malu-malu dan jawab
"darah akak"
Aku sedikit marah
"Kau memang tak guna, kawan makan kawan. Nak bunuh kawan senyap-senyap. Tikam kawan dari belakang"
Lalu aku memberi penampar kepada nyamuk, supaya dia sedar akan perbuatannya itu.

Moral of the story:
Jangan khianati kawan
Jangan berkawan dengan nyamuk muahahahaha

K bye
As salam





5 comments:

Kuazue Mohd said...

hahaha nyamuk.. sian dia !!

atuk said...

Assalamualaikum Bobie

nyamok dah kena penampar pun boleh hidup lagi....he he

Aniq Bukhary said...

hahaha.. Nyamuk oh nyamuk :)

msredcheesecake said...

sy tanak kawan ngan nyamuk..dia yg nak kawan ngan sy...hheee

Azlan Strider said...

kuang ajar punya nyamuk..bukan senang nak jumpa manusia yang reti bercakap ngan nyamuk..itu pun tak reti nak hargai..hehehe

Regards,
-Strider-