Thursday, January 16, 2014

MOTIVATION

Dalam hidup kita perlukan sedikit motivasi,
mungkin juga lebih. Motivasi perlu agar kita bergerak ke arah yang lebih positif.
Tidak kira siapa kita.
sama ada golongan profesional atau orang-orang terkenal
pemandu teksi atau pelajar IPT
hartawan atau dermawan
kita perlu motivasi....

sebenarnya aku juga perlu motivasi muahahahaha
minggu depan kerja sudah menanti
setelah cuti berhari-hari-hari-hari
kalau nak cuti lama-lama macam ni
beranaklah lagi wakakaka

k bye
as salam



5 comments:

Dkna Abza said...

kadang-kadang dengan bercakap dengan diri sendiri pon dah memotivasikan kita. :)

Tihara said...

bersendirian sambil membaca bahan bacaan ringan pun insha ALLAH boleh dapat motivasi..kalau gi jalan2 cuti2 lagi lah motibasi nyer :)

Tukang Karut said...

rotibasi ada... nak?

ewanthology said...

dah puas cuti..lepas ni kerja puas puas..hehe

Sya_Merpati Putih 88 said...

yup, hidup nie memang kena sentaisa bermotivasi...barulah bersemangat...!

semoga sukses dengan kerjaya kamu dan happy sentaisa bersama family tercinta... :)