Thursday, February 14, 2013

TRUE COLOURS

warna...
saya suka warna,
saya suka beli warna
saya suka mewarna
........................................
tetapi,
kadang-kadang,
saya sukar membezakan
beberapa warna
antara pink dan purple
hijau gelap dan hitam
.......................................
suatu ketika dahulu
di tingkatan 2
saya melukis gambar seekor rama-rama
kemudian
mewarnakan gambar tersebut dengan kombinasi
beberapa warna termasuklah hijau
.......................................
keesokan harinya,
warna hijau tersebut telah
bertukar menjadi hitam


 

2 comments:

Azlan Strider said...

wah...kira akak ade bakat seni jugak laa..sy terkena dengan member time spm..ade ke patut dorang tukar2 penutup warna air saya..kelang kabut saya nak cari warna sesuai time exam..hehehe

Regards,
-Strider-

Farhanah Mokthar said...

nice entry.. jom singgah sini http://anakincikmokthar.blogspot.com/2013/02/shawl-halfmoon-sakura-long-dress-tribal.html