Friday, April 13, 2012

MIMPI

Orang kata
Mimpi itu mainan tidur
Ada mimpi yang menakutkan
Ada mimpi yang membahagiakan
Ada mimpi yang membawa maksud
Sama ada maksudnya baik
Atau maksudnya buruk
dan
Sihir juga boleh di hantar melalui mimpi
(minta kita di jauh kan)

Tapi
Ada juga yang mimpi
Aaron Aziz itu abang sepupunya
Muahahahahaha
En. Bob kata, itu betul-betul mimpi
Dan adalah mimpilah nak jadi nyata der!

P/s kalau Erwin Aziz itu memang benar sepupu ku hahahahaha

4 comments:

Eyeme said...

nak mimpi fizz fairuz jadi abang angkat..miahahaha

nur anis said...

nak mimpi artis juigak lah..huhu..tapi takde pulak artis yang nak masuk mimpi saya ni..

Namee Roslan said...

haha, saya selalu mimpi hantu je tak habis2. bila nk mimpi Aaron Aziz ni..

Tukang Karut said...

aku mimpi dipatut ular!