Sunday, March 18, 2012

THE FLINT HEART

hari itu ketika berada di dalam pesawat
aku ada membelek-belek
majalah 360

 pada majalah tersebut
di muka surat yang aku tidak berapa pasti muka suratnya
aku terpandang promosi sebuah novel
bertajuk The Flint Heart

siapa sudah punya novel The Flint Heart?
bak sini bagi saya pinjam o.k
hehehe

7 comments:

zati embong said...

buku citer omputih ni,masa uni jat pnjam kat lib je.hihi

atuk said...

Assalamualaikum Bobie

salam ziarah

Tukang Karut said...

kalau nak beli novel ni, aku kena beli kamus sekali...

budakijaupendek said...

erk..
kurang baca novel dh pun -.-

aimie amalina said...

okeh
lepas akak bace
bak kat saya plak
hahhaaha :p

continuous book chain
gagagaga

Azlan Strider said...

erk..tak pernah dengar pulak pasal novel tu..opss..memang laa tak sebab saya bukan kaki baca novel..hehehe

Regards,
-Strider-

Namee Roslan said...

nnti buat short synopsis ok :)