Tuesday, January 10, 2012

PUTERI

tadi aku jumpa Puteri

setahun yang lepas,
Puteri hanya tahu cakap
"kakak" dan "abang"
dia akan panggil aku kakak
di dalam kelas
kadang-kadang dia senyum
kadang-kadang dia menangis
setahun yang lepas Puteri 
hanya bersekolah beberapa hari sahaja

Pagi tadi, di padang sekolah, 
aku dengar budak-budak gelak riang
sedang bersenam pagi mungkin
bila aku curi pandang
Hey, aku kenal si comel itu
Yup! itu Puteri
dia sudah sekolah
kali ini Puteri berada
di kelas anak-anak istemewa

selamat bersekolah semula Puteri

8 comments:

Gen2Merah said...

semoga puteri heppi bersekolah... kita oakan agar dia cemerlang dalam pelajaran kan cikgu...

Jo Qusary said...

Puteri... ^_^

Ariena Hisham said...

Saya pun ada kawan nama Puteri :)

aimie amalina said...

puteri :)
istimewa
se istimewa namanya

wee...jom belaja ye puteri :))

Aiya Hassan said...

belajar rajin-rajin puteri

tapi apa maksudnya di kelas anak-anak istemewa??

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga dia rajin belajar ea puteri..

JIJI YU said...

shoot potret puteri..try akak wat fokus tang mata tu guna RO3

Tukang Karut said...

puteri ada kakak tak?