Monday, January 23, 2012

KALI PERTAMA - SMART PHONE

Bila menggunakan telefon pintar, adakah anda akan merasa diri anda super genius?
terpulang kepada diri, tepuk dada tanya apasal terbatuk...
Bila buat kali pertamanya mempunyai telepon pintar, tindakan di ambil oleh ku:
1. beli screen protection
2. senyum-senyum happy
3. senyum-senyum lagi
4. beli cover comel lilo & stich (kononnya comel)
5. main game puas-puas

setelah seminggu, punya telefon pintar. Pada suatu malamnya baru aku perasan, material pada cover lilo itu adalah kulit khin&*^  a.k.a  Ba*#
pada malam itu juga, aku selamat menjalankan kerja-kerja menyamak

6 comments:

Daddy Zuki said...

boleh upload ke pic smartphone tu? i nak tengok...sbg langkah berjaga2..tq.

Gen2Merah said...

eh ye ke... saya pun baru beli smartphone ni... risau plak... huhuhu

si robot comel said...

bahaya juga ni,kena selidik betul2 skrg ni.

MuaRsTiLo said...

kulit khinzir? cne leh detect ??

Cik Ieyda said...

naseb gak perasan...

Namee Roslan said...

hehe, saya pun macam tu jugak. pastu kejap2 tengok. hehe