Sunday, January 22, 2012

KALI PERTAMA - DRIVING CLASS

Ini kisah....
hari pertama aku nak pi belajar memandu, perasaan adalah bercampur baur.
sedang sebelum-sebelum tu excited nak pi belajar.
bila tiba hari pertama nak ke kelas memandu mula lah:

1. rasa macam tak best
2. rasa, mesti cikgu memandu tu nanti nak marah-marah & stress dengan aku
3.dan...lagi,  rasa macam tak best
4. aku nak buat-buat demam
5. tak kira aku nak belajar 10 minit o.k!

tapi itu perasaan aku sebelum ke kelas memandu
bila tiba...
1. rasa biasa-biasa je
2. pak cik yang ajar memandu tu tak stress pun & tak marah-marah
3. rasa biasa-biasa, ok lah
4. aku terlupa nak buat-buat demam
5. opps tak sedar dah 2 jam belajar tuk hari itu muahahahaha

encik bob adalah orang yang super excited hantar aku pi belajar, excited seperti hantar anak masuk ke tahun 1

p/s: finally ..lesen itu hanya tersimpan kemas di dalam dompet.

gambar sekadar tangkap muat.

2 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Bobie

tak apa tersimpan dlm dompet
mukin suatu hari nanti ada gunanya

Nong Andy said...

cerita b4 n after..
:)

cantik gambar daun :)