Monday, January 23, 2012

AUTO MODE

pada DSLR
ada auto mode
auto mode itu di cipta 
dan diletakkan oleh 
pereka dan pencipta DSLR itu

tapi
ada sesetengah individu
yang menganggap
menggunakan Auto mode
itu seperti kesalahan mandatori
seperti mencontengkan crayon hitam di muka

"baik ko guna kamera compact"
"baik ko guna kamera phone"
bagi aku,
lantak dia lah nak guna mode apa pun
kenapa perlu ada yang bad mood
kenapa perlu ada yang gusar mood

mungkin dia tidak bercita-cita
untuk menjadi juru foto ternama
cuma sekadar suka-suki
cuma untuk berseronok
dua ronok
tiga ronok
beronok-ronok

p/s: kalau tak suka juga ambil liquid paper padam saja auto mode itu muahahahahaha



11 comments:

Nong Andy said...

kali ni nada gambar?

atuk said...

Assalamualaikum Bobie

jangan hilang mode dah le.....

Namee Roslan said...

kita pemilik camera. sukahati kita lah kan. hehe

.*.WiE.*. said...

diorang jelez tuuu...

saya cello191 said...

bad mood pasal auto mood..
apa d kisahkan~~
^^

Cikgu Ma said...

x reti bergambar pun...hehe

Nurul Iman Rosman said...

kite takde DSLR pon,
sedih -,-

L said...

hehe.. lek r.. nt tau la gune mood lain kan.. sebok jer diorang .ish3

jom renung2kan sebentar..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/kenapa-ilmu-itu-penting.html

Azlan Hasan said...

saya suka benda2 yang auto..hehe..senang skit..sib baik carik bibi xbole pakai auto kak..kalau dah lama saya put auto mode..hehe..

Regards,
-Strider-

Tukang Karut said...

aku pun kadang2 guna auto pasal nak cepat... malas nak setting bagai...

syaza syahhanna said...

nak dslr jugakkkk!!!