Friday, December 9, 2011

MARAH-MARAH

aku cari sesuatu
aku tak jumpa
lalu
aku marah-marah
bila aku marah-marah
aku kena marah
sebab suka-suka hati
aku marah-marah
bila aku kena marah
aku merajuk
bila merajuk
tiada yang pujuk

padan muka
siapa suruh marah-marah

note: masa kecil bila kena marah, mulalah kakak-kakak or abang-abang buat thumb up :(

18 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu,mrh2..pastu kt balik kena marh..waaa..

Anisa Hang Tuah said...

thumbs :)

atuk said...

Assalamualaikum Bobie

teringat masa kecil2...selalu kena marah pasal adik2, lepas tu adik2 ejek pula....gerammmmmmmmmmmnya...he he he

Wassalam

Tihara said...

jahat kan time diorang buat thumb up tu.. hehe :)

Nong Andy said...

abg2 suka menyakat. makin kita marah makin mereka suka!! cisss!

Azlan Hasan said...

hmm..saya paling tak pandai nak pujuk orang tgh marah..hehehe..

Regards,
-Strider-

::NureeN:: said...

hehehe.. rasa mcm kena btg idung nureen plak .. mmg cpt ja nk melenting ;p

Ct Mawa said...

hihi..alololo

JunAina said...

mak marah2 kemudian mak merajuk2 masuk bilik nangis2 anak2, bapak anak buat dek je...kesian mak. selalu jugak kak aina kena...pujuklah hati sendiri...

Rtp Farra Arisha said...

untungnya jikalau kita merajuk semua orang pujuk..yihuuu:D hehe.

Outbound Malang said...

mampir sob..nice post..teruslah berkarya dan sukses selalu..jangan lupa kunjungan balik ya..:)

ciK LyndaWawa said...

eh..kita serupa laaaaa...

RoslanPutra said...

pujuk diri sendiri laa jwbnya.....

nurmujahidah said...

http://mujadafewa.blogspot.com/2011/12/ape-itu-saysmy.html jom join says.my,, cam churp2,, best!! muja follow :D

suha said...

memang untung kalau merajuk ada yang datang memujuk.

masa kecil suka buat buat merajuk supaya orang boleh pujuk hehe :]

Namee Roslan said...

marah ni penat. :( sbb tu sy malas nk marah :(

Gen2Merah said...

marah2 cepat tua.. baik senyummmm

whitecappuccino said...

waaa..sadisnya mereka masa tu kan??