Friday, December 2, 2011

KAWAN BAIK!


kawan baik
sejak aku kecil
sampai 
aku besar....
lebih besar 
daripada dia

kawan baik
mendengar
tidak pernah marah-marah
jauh sekali
dia nak cemburu buta

kawan baik
masa aku belum kerja
dia tak bagi aku duit tunai
cuma kad ATM 
dan...
keluar saja
berapa yang aku nak guna

kawan baik
Ya! kami sama emak
kami sama ayah

note: umur 6 tahun !aku jatuh tangga tergolek-golek tapi dia yang kena pukul dia yang kena marah :( sorry kakak!



20 comments:

Namee Roslan said...

cantiknya diaaa :)

GojesYoja said...

how sweet

~Sal Ismail~ said...

pertalian darah itu..sgt kukuh~ =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

adk bradik..itu kekal!

Anisa Hang Tuah said...

cute :)

syakirahmn said...

biasalah, slalu yang lebih tua terpaksa tanggung. haha

LynnAiza said...

kawan baik dlm family.itu best.bukan senang.;)

Rtp Farra Arisha said...

sisters and friends are always behaving like you said! hehehe. how lovely!

Anonymous said...

baca entry ni teringat dekat kawan terrrbaikk.

adik suha! beza just 2 tahun memang kitaorang dah macam kawan je. rinduu dekat diaa.

Nong Andy said...

ya.. kakakku memang kawan baikku jugak!!

Unknown said...

pergh, seronok ada kakak macam ni kan. haha :D

saya punya http://hzaid.blogspot.com/2011/10/kalau-sayang-mesti-nak-ke.html

C`ayob.com said...

air yang di cincang tak kan putus kan bro!

SoLy SoLicious said...

waahh...kawan baik ciap bg pakai kad ATM ha..

sekadar satu coretan said...

Adik beradik adalah sahabat yg sejati.. Susah senang sanggup bersamakannn

Ezad Skytech said...

wahh...untung dapat kakak baik macam tu...:)

hubungan adik beradik..air dicincang tak akan putus...

ewanthology said...

untung dapat kakak macam tu

Azlan Strider said...

swwetnya..hehehe..kakak saya dulu pun selalu kena marah sebab saya..hehehe

Regards,
-Strider-

Cigu JAERA said...

walau gaduh macam mana pun, adik beradik tetap bersama....

Unknown said...

kwn baikku bertukar dari masa ke semasa kerana aku sering kali ditikam dari belakang..

Unknown said...

seronoknya...ada kawan baik yg masih kekal huhuuu