Friday, December 2, 2011

KAWAN BAIK!


kawan baik
sejak aku kecil
sampai 
aku besar....
lebih besar 
daripada dia

kawan baik
mendengar
tidak pernah marah-marah
jauh sekali
dia nak cemburu buta

kawan baik
masa aku belum kerja
dia tak bagi aku duit tunai
cuma kad ATM 
dan...
keluar saja
berapa yang aku nak guna

kawan baik
Ya! kami sama emak
kami sama ayah

note: umur 6 tahun !aku jatuh tangga tergolek-golek tapi dia yang kena pukul dia yang kena marah :( sorry kakak!



20 comments:

Namee Roslan said...

cantiknya diaaa :)

Ct Mawa said...

how sweet

~SaL IjOu~ said...

pertalian darah itu..sgt kukuh~ =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

adk bradik..itu kekal!

Anisa Hang Tuah said...

cute :)

syakey said...

biasalah, slalu yang lebih tua terpaksa tanggung. haha

lynnaiza said...

kawan baik dlm family.itu best.bukan senang.;)

Rtp Farra Arisha said...

sisters and friends are always behaving like you said! hehehe. how lovely!

suha said...

baca entry ni teringat dekat kawan terrrbaikk.

adik suha! beza just 2 tahun memang kitaorang dah macam kawan je. rinduu dekat diaa.

Nong Andy said...

ya.. kakakku memang kawan baikku jugak!!

NZ Diaz said...

pergh, seronok ada kakak macam ni kan. haha :D

saya punya http://hzaid.blogspot.com/2011/10/kalau-sayang-mesti-nak-ke.html

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

air yang di cincang tak kan putus kan bro!

SoLy SoLicious said...

waahh...kawan baik ciap bg pakai kad ATM ha..

ainnoraini said...

Adik beradik adalah sahabat yg sejati.. Susah senang sanggup bersamakannn

Ezad Skytech said...

wahh...untung dapat kakak baik macam tu...:)

hubungan adik beradik..air dicincang tak akan putus...

delarocha said...

untung dapat kakak macam tu

Azlan Hasan said...

swwetnya..hehehe..kakak saya dulu pun selalu kena marah sebab saya..hehehe

Regards,
-Strider-

Gen2Merah said...

walau gaduh macam mana pun, adik beradik tetap bersama....

Saiazuan said...

kwn baikku bertukar dari masa ke semasa kerana aku sering kali ditikam dari belakang..

Azham Vosovic said...

seronoknya...ada kawan baik yg masih kekal huhuuu