Monday, December 12, 2011

BUKAN GERGASI



kecilnya kita ini
jangan berangan mau jadi gergasi
kalau kita baca buku cerita dongeng 
gergasi juga boleh kalah
kita ini kerdil
tapi tak salah punya jiwa besar
jangan cakap bersar sudah!

*ultraman pun kadang-kadang kalah :(

note: dulu, Iwan sepupu aku selalu nyanyi "ini kaki ayam, ini kaki itik, ku picit keluat tahi ayam" - muahahaha miss you bro : )

8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

kt ni kecil..tp akal tu leh jd besarkan..

JunAina said...

berjiwa besar tak salah tapi jgn jadi mat jenin...

Kakzakie said...

Dah tahu kecil tapi masih nak tunjuk besar pun ada juga

Ct Mawa said...

huhu..berjiwa besar & usaha untuk mencapai nya :)

KaK LimAh Si SupiR said...

jiwa besa tp hati mau rendah :P

Tukang Karut said...

aku makin suka gambar di sini...

Tihara said...

kita memang kerdil..insan yg lemah ..

justin lover said...

cntknye gmbr tu...ajarin skit,hehe^^