Wednesday, November 2, 2011

TOLONG

Mereka masih kecil
Baru 7 tahun
Bila aku minta tolong
Mereka ikhlas tolong
Tidak banyak soal

Tadi mereka tolong aku lagi
Kerja yang makan masa 12 jam
Sudah jadi 3 jam
Mereka cekap

Terima kasih
Untuk kamu semua
Anak-anak kelas 1A1
Harap kado kecil ini
Buat kamu semua
Gembira

21 comments:

Faaein Talip Roy said...

wah.. pasti gembira cikgu..

saya nak satu boleh?

hehehe..

kenangan mengajar murid tahun 1..
tak akan sesekali saya lupakan..

segalanya indah..

bobiedanbad said...

Faaein: hehe, boleh je :)

Anisa Hang Tuah said...

cikgu.nis nak kado jugakk

nuyui a.k.a miss YUI said...

CIKGU..NAK GAK!

JIJI YU said...

ada upah tak ni

Kakzakie said...

Auntie pun nak boleh tak anak-anak? Hihi...

suha said...

mesti happy je mereka kan :)

Titisan Hujan said...

waa..best la ade ckgu cmni

Rtp Farra Arisha said...

what such hardworking students they're, rajin membantu cikgunya :'D

aimie amalina said...

weeee
cikgu2!
saya mahu jugakkk!
nak2


hehehe
comel tak? ---------> saya!
kikiki

yen(toka ziizokukuto) said...

kado tu apa????hehehehehe :) :)

JunAina said...

anak2 ni penghargaan kecil tetapi amat bermakna buat mereka.

bujal X said...

wo~~saya nak satu!

PinKy MoMMa said...

rajin anak murid cikgu :)

fiza said...

Rajinnya anak murid cikgu ☺☺

Nafisah Ruslan said...

nak satu! yang ade gmbar kartun perempuan tu.. :)

Azlan Hasan said...

wah...kado utk saya xde ke kak??hehe

Regards,
-Strider-

Nong Andy said...

hehehe.. bebudak mesti rasa best gila dpt hadiah ni :)

SoLy SoLicious said...

nk 1 ..heeee

kakngah said...

cikgu!
saya pun nak jugak!
nak 3 jek. boleh???
hihihi!!

Namee Roslan said...

wah saya nak jugaaakkk ! :D