Thursday, November 3, 2011

MANDI-MANDA

Mandi
Untuk segarkan diri
Mandi untuk bersihkan diri
Buang kotor
Buang daki
Biar kita wangi
Wangi
Wangi
Ermmmmm wanginya

Note: pernah tak TER miss mandi pagi time sekolah or time nak pi keja? Muahahahaha

15 comments:

nur anis said...

hari ni saya dah puas mandi hujan..huhu..

Chegu said...

hai, anda di tag, kalo ade mase, layan a saye yang mengarut ni, hahaha.

http://terusidup.blogspot.com/2011/11/59-saya-anda-dan-tawan-tawan.html

kakngah said...

aku pernah pergi keje tak mandi.. hahahaha!!
g ofs cecepat sebelum org lain sampai & mandi... sebbaik aku tukang pegang kunci ofs. syukurrrr..
:P

Anisa Hang Tuah said...

waah..dah wangi...

JIJI YU said...

muehhe..tak kena cakar ke cikgu

Namee Roslan said...

alah siannya dia kena mandi.. :D

Nong Andy said...

Ter'mis' mandi? pi kerja setakat ni blum la...

tapi masa sekolah dulu pernah la mandi itik. terjun je dlm sungai.. pastu timbul tus bergegas naik dan bersiap. gara-gara takut sejuk hahaha...

Nong Andy said...
This comment has been removed by the author.
PinKy MoMMa said...

tak bercakar cakaran ke dia masa dimandikan huhu..

Ct Mawa said...

eh,,mst la pena TER miss mndi pg..lmbt bgn nk pegi class..sembur perfume 8botol :p

Azlan Hasan said...

berperang tak time akak mandikan dia??hehe..

Regards,
-Strider-

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. no komen!.. ;p

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

amboi bulunya, dh bersih daa:))

zahidah seran said...

belum penah miss mandi nak gi kerja..
kalau termiss...alamakkk.....
takmau bayangkan rasa cemana...

aimie amalina said...

ha...
jilat bulu tu, jgn x jilat
kekeke

kasi kering ye
hehehehe
awww..bulu ku kembali wangii
hehehehe =]