Thursday, November 3, 2011

KAGUM!

Aku kagum dengan mereka
Walaupun mereka hanya
Berkata beberapa patah perkataan
Tapi berjuta yang membalas kata
Sapaan
Hatta mereka berkata
"I sakit perut nak berak"
Ada yang menyapa
"suwiiiiitnya kamu"
Or
"ala tomei-tomei"

Yup! Sekali lagi aku kagum
Serius aku kagum!

14 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

hoho.. terima kasih :)

*perasan :p

Sayidah Nafisah Ruslan said...

hoho.. terima kasih :)

*perasan :p

bujal X said...

keh keh~~saya buat macamtu takde sape nak komen~~ingat kalau ada butang dislike mesti da banyak~

yen(toka ziizokukuto) said...

tu la kan kak,,,kita kena tunggu sehari,,baru lah penuh org komen,,,itu pun entry kena best

SaschaSantokki said...

adik bobiee! and di tag :)

SaschaSantokki said...

eh eh. di sini :)http://saschabetter.blogspot.com/2011/11/kita-kena-tag-la.html

syakirahmn said...

fofularrr sgt untunglaaaaaa.

GadisKasutConverse said...

berak?
takyah lah.nnti akn ade org kata:''dia muka tak tebal''.

Namee Roslan said...

mesti pemilik acc itu cun kan. hahaha. sbb tu dpt sambutan hangat gitu. :D

Unknown said...

nak wat ujikaji malam ni

GojesYoja said...

hot stuff :p

Faaein Talip Roy said...

hui.. kagum jugaklah.. hahaha..

zahidah seran said...

kagum...kagum..
aura org popular kottt...

aamalinaazman said...

ohhh
saya kah itu
kekekeke

selalu ckp tomei2
hehehe =]