Wednesday, November 16, 2011

HILANG!

kucing aku hilang! 
Memeng pulanglah
esok kita perlu balik kampung :(

note: :(

27 comments:

yen(toka ziizokukuto) said...

kena speaking kak,,,memeng whee are you!!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..sedihnya..

syakirahmn said...

dia makan hati pa. :P

Unknown said...

panggil memeng dengn hati

Shukri Mohd Ali said...

meh miau meh...kuci kuci kuci

bujal X said...

kalau kucing jantan,dia pergi cari betina kot? insyaallah nanti dia balik~

nur anis said...

ala..sedihnya..harap-harap nanti dia balik cepat-cepat..

Unknown said...

adoii..mau haru biru cmni

ekabukanmakcikkau. said...

memeng? yang muka macam didie alias tu keww? betul kannnnnnn

GojesYoja said...

memeng,,tolong pulang!

Cigu JAERA said...

buat report kat polis la kak... ehehehehe

SoLy SoLicious said...

iklan kt tv..heeee

Nong Andy said...

Pulanglah memeng!

Sya_Merpati Putih 88 said...

harap2 kucing awk balik ke rumah juga..kucing sy pun hilang jugak dan tak balik2 sampai srg..(T___T)

aamalinaazman said...

ayoooooo
ilang gi mane tuu
dah jmp ke belom tu
hayooooo

NasQ said...

cari pakai gps la... huhu...

sal-nurbeena said...

pulanglah memeng kepangkuan tuanmu

Namee Roslan said...

sedihnyaa :( kucing yg salu jd model tu ke ??? :(

Rtp Farra Arisha said...

memeng!! how could it be happened, sis?

syahirooAhmad said...

balik kampung bawak kucing? nape tak bawak buah tangan.. lalala..

ewanthology said...

dah repot polis? :-)

the writer said...

kak!!! how come boleh hilang???????? sayangg memey, pulang lah.. kesian kakak kiteeee... sabar ek kak, nnt mesti dia balik, dia gi jalan jalan kut

syahirooAhmad said...

dah jumpa?

Cigu JAERA said...

dah jumpa ke cikgu

Azlan Strider said...

dia hilang gi mana??kucing pun dah pandai memberontak ke kak??hehehe

Regards,
-Strider-

Miss Volvo said...

omg? memeng? haha memeng tu nama kawan sy haha

afzan said...

jangan sedih. jap lagi di pualngla tu