Friday, November 4, 2011

BERSIAP SEDIA

Bila melibatkan perkara
Atau sesuatu urusan yang
Kita anggap
Mustahak
Penting
Important
Kita akan bersiap sedia supaya
Tidak lewat
Tidak telat
Tidak lambat
Tidak terkejar-mengejar
Seperti ada sahaja yang berbisik
Ke telinga
"on your mark get set and a go go"
Muahahahahaha
Ok itu persedian kita terhadap
Perkara-perkara duniawi

Namun bersiap sediakah untuk
Hadapi mati?
Refleksi diri, mungkin
Boleh dapat jawapan sambil
Kata dalam hati
" saya yakin betul, saya kunci jawapan saya"
Walaupun anda mempunyai lebih
Dari 60 saat untuk menjawab

Note: dia sudah bersiap sedia, yang pasti si Patrick busuk jangan di lupa.





15 comments:

bujal X said...

hari2 saya ingat mati.tapi tu lah~ingat je~haih~

Titisan Hujan said...

mati itu pasti

kakngah said...

kepamnya patrik!

Chegu said...

balik kg...hati2 ye

afzan said...

ni sape punya patrik ni cuba cakaP?

JIJI YU said...

tetiba rasa cam kiut je plak kucing tu

JunAina said...

huh...siap bungkus patrik tu. tak lemas ke? ngeee...

Nong Andy said...

terima kasih pasal ingatkan aku..

*patrick & kucing tu comel btul..

Azlan Hasan said...

fuh..jarang orang yang mempersiapkan diri mereka untuk meninggalkan dunia nie kak.. :)

Regards,
-Strider-

atiqa aris said...

igt mati tu harus hukumye:)

Ct Mawa said...

slh 1 penawar hti adlh ingt kn mati

selamat pulang ke kampung :D

yen(toka ziizokukuto) said...

kucing tu nak travel ke mana??huhuh

Namee Roslan said...

alalallal, comelnya dia. tiap kali sy dtg sini n tgk kucing tu mesti sy sengih. comel sgt. dia ikut sekali la tu...comelnyaaaaaaaaaaaaaaa.

Faaein Talip Roy said...

alahai.. kucing comel je.. bawak balik kampung jugak ke?

aimie amalina said...

kocen ni mesti dok gomol patrick tu ye
hehehehe

haiyakk
siap sediaaa semuaaa!