Thursday, October 13, 2011

SEMBANG 0 III

kalau dia Lan & typewriter
mereka pulak Azman & the computer
aku rasa, yang terbaik buat kau adalah
Bob & the calculator sahaja

aku hahhahaha
dia pun hahahahaha
jangan serius kawan
ini hanya...
gurauan dari kekasih untuk kekasih

note to hubby: selamat bekerja en.bob

15 comments:

budakijaupendek said...

kenapa mesti calculator ?

Namee Roslan said...

hahah,kelakar lah. saya selalu ternampak comment dr suami awak juga. korg bergurau comel :D

SoLy SoLicious said...

calculator...unik... hahaha..terbaik r

Mama Gee said...

ni mesti kerja bergulumang dgn calculator kan...

::NureeN:: said...

culculator pon ok pa.. sbb slalu ujung2 org dok cr kira utang hehehhe

Ini Suami Mu said...

Terima Kasih Cikgu..hehehe

Tukang Karut said...

aku rasa aku pun sesuai macam tu... hoho...

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

haha ada2 aje ko bob :)

kakngah said...

jika kekasihmu
- Bob & the calculator
kakasihku pula..
- Abem & the screwdriver






rel langsir aku dari belum puasa dah roboh. sampai nak raya haji tak gak dibetulkan... aku rasa cam nak patah2kan jek screwdriver tu!

bobiedanbad said...

budakijau: hahahaha sbb dia pandi mengira

bobiedanbad said...

Namee: gurau manje hahahahaha

bobiedanbad said...

soly: mmg unik dan memudahkan
Mama Gee: sahabat baik kot calculator tu hehehe

bobiedanbad said...

Nureen: ye nureen, di kala dah gaji calculator peneman jari

bobiedanbad said...

Ini suami mu: hahaha tq bob

bobiedanbad said...

TK: jom joint group ni hahahah
c'Ayob: hehehe gurau2