Thursday, October 13, 2011

SEMBANG 0 III

kalau dia Lan & typewriter
mereka pulak Azman & the computer
aku rasa, yang terbaik buat kau adalah
Bob & the calculator sahaja

aku hahhahaha
dia pun hahahahaha
jangan serius kawan
ini hanya...
gurauan dari kekasih untuk kekasih

note to hubby: selamat bekerja en.bob

15 comments:

budakijaupendek said...

kenapa mesti calculator ?

Namee Roslan said...

hahah,kelakar lah. saya selalu ternampak comment dr suami awak juga. korg bergurau comel :D

SoLy SoLicious said...

calculator...unik... hahaha..terbaik r

Mama Gee said...

ni mesti kerja bergulumang dgn calculator kan...

::NureeN:: said...

culculator pon ok pa.. sbb slalu ujung2 org dok cr kira utang hehehhe

Ini Suami Mu said...

Terima Kasih Cikgu..hehehe

NasQ said...

aku rasa aku pun sesuai macam tu... hoho...

C`ayob.com said...

haha ada2 aje ko bob :)

kakngah said...

jika kekasihmu
- Bob & the calculator
kakasihku pula..
- Abem & the screwdriver






rel langsir aku dari belum puasa dah roboh. sampai nak raya haji tak gak dibetulkan... aku rasa cam nak patah2kan jek screwdriver tu!

bobiedanbad said...

budakijau: hahahaha sbb dia pandi mengira

bobiedanbad said...

Namee: gurau manje hahahahaha

bobiedanbad said...

soly: mmg unik dan memudahkan
Mama Gee: sahabat baik kot calculator tu hehehe

bobiedanbad said...

Nureen: ye nureen, di kala dah gaji calculator peneman jari

bobiedanbad said...

Ini suami mu: hahaha tq bob

bobiedanbad said...

TK: jom joint group ni hahahah
c'Ayob: hehehe gurau2