Saturday, October 8, 2011

SEMBANG 0 II

hanya sebuah sembang 0 bersama suami
menerusi teknologi pintar ciptaan manusia di bumi

Intro: jeng...jeng..jeng (bunyi nada deringan telefon bimbit 3310 ku)

aku: as salam, ya encik boleh saya bantu
dia: kami dari syarikat kad kredit ada membuat promosi....
aku : oppps..maaflah encik saya tak berminat, saya dah cukup kaya.
dia: wakakakaka dah kaya? kalau macam tu orang kaya tengah buat apa?
aku: tengah kira duit..
dia: ok, teruskan mengira.
aku : ok, selamat bekerja.

setelah telefon di letak
tergelak
wahai encik suami, conversation apakah ini? wakakaka


p/s: selamat bekerja encik suami

10 comments:

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. sweet aje... gurauan kasih sayang namanya.. sy nampak yang tersirat.. huhuhu.. ^^,

laki mu yang tgh keja said...

:-)

Tukang Karut said...

hohoho... gurauan manja...

budakijaupendek said...

hehe
guraun cmni mengeratkan kasih syg kan ?
sweet2..

suha said...

tengah kira duit? hahah

:)

delarocha said...

bergurau

anamizu said...

wahhhh sweeeeetnye!
ni rase nak kawen cepat nih :P




luv,
cik ana

NA said...

Haha lawak buat perbualan camtu.
Suami berlagak sebagai orang yang uruskan pembuatan kad kredit.

-wina1979-

Namee Roslan said...

hahha. gila cool suami akak :)

aimie amalina said...

hahhahahha
cr paling bes nak menyenyapkan org
kekeke