Saturday, October 8, 2011

SAD :(

jangan hina kerja aku......
di mata kamu, aku bukan siapa-siapa
di mata kamu mungkin kerja aku nampak mudah

tapi..
sekelumit pun
aku tidak pernah hina siapa-siapa

p/s: ambillah fulus itu, kalau itu membuat lena mu berdengkur

9 comments:

zati embong said...

huhu,kenapa perlu wujud org mcm 2,perlekehkan org lain,sabar ye.

anamizu said...

biarkan MEREKA.
kita kerja sejujurnya.
insyaallah besar hikmahnya.
indah menanti disana ;)




luv,
cik ana

yen(toka ziizokukuto) said...

biasalahtu,,persaingan dalam kehidupan,,

Miss A said...

sabar ye dear.ujian semua tuh :)

z a z a said...

jgn sedih2 ;)

Gen2Merah said...

sabar ja.. kat temapt kerja, macam2 perangai manusia.. ada yang menolong, ada juga yang tamak mau menjatuhkan sesama..

apa yang penting, kita ikhlas kan diri kerana Allah swt

Tukang Karut said...

hoho... nak hina nak buat apa, esok2 orang yang dihina ni la yang diperlukan...

aimie amalina said...

kita tidak layak utk hina sesiapa pun..sekalipun manusia itu pengemis


huuuu...ada org hina akak ke?
hayoooo..kuat ye kak!

Faaein Talip Roy said...

ish2.. siapa pulak yang hina tu? tak baiklah dok hina2.. hurm.. =(