Wednesday, October 5, 2011

PERHATIAN

beri perhatian bila 
ada yang memulakan kata
dengar...
dengar...
fahami...
kalau
yang baik-baik
teruskan pendengaran
jika
yang buruk-buruk
terus tinggalkan
dengan kadar segera
dengan pecutan maksima
dan pergi jauh-jauh


 beri perhatian


errm tak best....tak mau dengar

16 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ya Allah
betul-betul same dgn muke minyau nis

KaK LimAh Si SupiR said...

ahaha..kucing p0n bosan nk mendengar..ekekke :P

ekabukanmakcikkau. said...

comelnya macam justin bibir(bwekkkkk)

embun aRoRa said...

=)
memberi perhati itu penting!

bobiedanbad said...

Anisa: Ye ke?

bobiedanbad said...

Kak Limah: hahaha kucing buat2 tak tahu

bobiedanbad said...

eka: hahaha triple setuju

bobiedanbad said...

embun: setuju

Wahidah said...

comeynya kucen ne senyummm

aiyahassan said...

gambo kucing yg last tuh macam gambo kucing sy yg mati baru2 ni. sedeyyyy

budakijaupendek said...

haha!
nak jadi kucing tu boleh ?

bobiedanbad said...

budakijau: hehe tak boleh

NA said...

Betul tu yang buruk cepat-cepat lari.
Terima kasih sebab komen. Salam perkenalan.

-wina1979-

Namee Roslan said...

hey comel sgt lah kucing awak jadi model. hehe :)

Namee Roslan said...

hey comel sgt lah kucing awak jadi model. hehe :)

aimie amalina said...

hehehehe
tgk!
kocen pon pndai bg perhatian
so, kite mnusia lagi2 la kene alert an ?