Wednesday, October 19, 2011

MELATAH

Opocot....
kita-kita sahaja kah yang suka melatah?
atau yang lain-lain pun suka melatah

dengar dulu 
pastikan dulu 
jangan nak terus-terusan melatah
nanti yang lain-lain kata
memang kita-kita ni suka melatah
opocoooot

 Chika: hehehehe( dalam hati)

Chika: Harrrrrr!!!....makan budak
Atam: Opocot......kambing punya kucing

32 comments:

yen(toka ziizokukuto) said...

perghh,,cantik shoot ni kak,,mana akak tau dia akan buat camtu heheh

bobiedanbad said...

yen: akak pun main snap je, tak tahu pulak kucing2 ni nak main sampai terkejut hihihi

Aiisyah Gazali said...

comel kucing tu. hehe

Ct Mawa said...

chumel nye kucing 2..gerammmmm

Kancil 8349 said...

cantik ambil gambar tu...hebat

aimie amalina said...

heheehehe
gambor akak sokmo bessshhhh
hehehe

ayoooo...
sy rase sy dh lekat dgn melatah ni
heeee

PCL n mmD said...

bila melatah, biasakan sebut yg bagus2...haha boleh ke ni?

bobiedanbad said...

Aiisyah & Ct:mereka buat2 comel hehehe

kancil: tq, friend. gambar kebetulan

aimie: Melatah kerana terkejut tak pe, jangan cepat "melatah" ttg sesuatu yg tak pasti

PCL: ye, jgn sebut yang bukan2 bahaya

feza said...

wah, baik punya timing.. lebih2 lagi time bila kucing tu terkejut.hehe.
jgn cepat melatah.. dua makna.

feza said...

wah, baik punya timing.. lebih2 lagi time bila kucing tu terkejut.hehe.
jgn cepat melatah.. dua makna.

feza said...

wah, baik punya timing.. lebih2 lagi time bila kucing tu terkejut.hehe.
jgn cepat melatah.. dua makna.

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..meh bg depa kwn dgn eton..

meltah tak kena gaya pon mslh gak tau..hehe..

Rtp Farra Arisha said...

bagi yg terbiasa melatah, it's normal. melatah habit yg tidak boleh diubah ;)

namaakulynn said...

hahahah. besttttt tengok reaction makcik2/nenek2 latah ni. macam2 pkataan keluar. ada tu yang siap bsilat bagai. hahha

Namee Roslan said...

eh tp bahaya juga yg melatah ni. apa yg terbuku dlm fikiran dia smua terkeluar. haha. kantoi gak ha :)

Tukang Karut said...

ocopot...

Fitri Senin said...

Hahaha seyes xtau. Buta IT. Baru le nak tau. Tu pun cm terpaksa nak cari sbb dah xtau sgt2

YNA said...

hehehe.. comel je melatah :)

delarocha said...

melatah itu reflek.

kalau nak selidik dulu baru melatah, bukan melatah namanya.. ahakss

Anisa Hang Tuah said...

wah.kucing yang menghiburkan

(:

Ezad Skytech said...

hee..macam tahu2 je kucing tu nak terkejut..nice shot...hee~

atuk said...

Assalamualaikum Bobie

tahniah
gambar yg menarik
shoot yg cantik

Wassalam

anamizu said...

perhhh! dpt akak snap time die lompat..hehe



luv,
cik ana

DfyStrawbery said...

u gune camera ape?

cantik :)

zahidah seran said...

wah..gigihla tunggu kucing nak opocot baru amikgambo ni...

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

hahah...adu na....terperanjat mak tau :P

zati embong said...

hahaha,bape lama ngendap kucing 2 nk shoot 2?haha

afzan said...

kucing pun tau melatah ye dak?

rara pinkmafia said...

kambing punya kucing?heheeh kelakar.kamera mmg selalu bersama2 anda eh?piccy anda semua nice2.

Mama Gee said...

heheeh chomel lahhh......

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. aksi kucing yang menawan.. dah lama tak tembak pic kucing..

SoLy SoLicious said...

ade jugak melatah bnde xelok mcm mencarut2..haishh..