Sunday, October 16, 2011

MASAK

masak sendiri lebih jimat berbanding makan di luar.
setuju? sila angkat kening...
terpulang juga dari individu itu
kalau dia rasa mampu 
hari-hari makan kat luar pun tak pa
tapi kalau korang TAK berkemampuan hari-hari pun boleh makan kat luar.
Iyalah, memang boleh....
makan je kat halaman rumah
atau beranda rumah hehehe
just joking
ikut kemampuan masing-masing ok




so, kawan-kawan lets masak-masak 

27 comments:

kakngah said...

kalau makan berdua sahaja, rasanya lebih jimat di luar.
tapi, kalau dah berbatalion.. ofcoz kat rumah.
:)
apa2 pun..
tepuk dada tnya poket kehkehkeh!!!

yen(toka ziizokukuto) said...

perghh,,,nice photography bro,,, :)

lama saya tenung ni,, :)

bobiedanbad said...

yen: bukan bro tapi ahkak dik hehehe

adwafarahin said...

nice la..jom masak2!

man said...

tengok keadaan..

Gen2Merah said...

saya tak terer sangat nak masak2 ni.. sebab tau makan dan makan je.. ehehe.. carikan saya bini yang pandai masak sedap2 ye.. ekeke

Rtp Farra Arisha said...

iyalah..daripada membazir makanan yg ada dalam peti es, better masakkan..kita makan pun terasa kenyang klo masak guna air tangan sendiri..hehehe.
can u be a good cook of me? ;)

bobiedanbad said...

gen2: boleh bah klu kau...mau yang pada idi kah? hahahaha

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

nak msk apa ni?
td msk spaghetti tau! best!:)

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

mantoplah gambar tu geng...ko kamira sendiri kah.....

masak mee jak bah....buleh udah makan...

NA said...

Betul tu ikut kemampuan. Tapi eloknya masak sendiri sebab kita boleh jamin kualiti makanan kita tu bersih.

Apapun tak salah makan luar.

-wina1979-

SoLy SoLicious said...

nk msak pe tu??heee

JIJI YU said...

kejap2..mmg cntik le gambor ni

namaakulynn said...

*angkatkening*

supersetujuuuu. lagi sedappp masak sendiriiii. puas hati. :P

zati embong said...

ma jat dtg,jat leh senang lenang.hihi

Saiazuan said...

i have to agree with it!!! tp untuk orng x pandai masak mcm aku, hmm kena la mkn luar

Namee Roslan said...

hehe. saya taktau masak....:P

atuk said...

Assalamualaikum Bob

salam ukhwah

saya jarang makan kat luar...

Wassalam

Gen2Merah said...

selamat pagi cikgu.. pagi ni saya masak sarapan sendiri.... ehehehe

afzan said...

masak apa ni, ada cili & limau bagai?

Tukang Karut said...

aku masak kat kedai je pasal daput aku kat situ... hoho...

Mama Gee said...

angkat muncung tanda setuju ! kalau ade lebih esok tapaw bawak pi opis..dah jimat lg.. :)

Azham Vosovic said...

dah siap masak tu pos kat sini sikit heheheh

anamizu said...

"kalau makan berdua sahaja, rasanya lebih jimat di luar.
tapi, kalau dah berbatalion.. ofcoz kat rumah" <--komen kak ngah buat cik ana gelak =P



luv,
cik ana

Anonymous said...

suka2x .. nice pic ... tp btl2x jgk kha 2 masak ??? hahaha ~ 2ty

Martika Diyana said...

huhu betul tuu :)
kalau sorang2 kat umah tu kekadang masak la simple2 kan
tapi kalau ramai2 laaagi seronok nak masak hehe

aimie amalina said...

akaaaaaaaaaaaaaakkk!
ase nak meroyan cr shot gambor ni
adehhhhh
nak belajo dgn akak nihh
heeee

suke2!
suke sgt masak memasak
heeeee