Friday, October 28, 2011

ITU DULU PUNYA CERITA

dulu kau kata dia hodoh
tak cantik
tak ada rupa
tak cute
tak macho
tak bergaya
kau ejek dia sesuka hati
ikut suka hati je
sampai hati

tapi itu dulu punya cerita
dia dah tak macam dulu
dah cantik dan ayu
kacak dan tampan
rupawan serta hartawan
sekarang kau nak kata apa?
telan liur 
telan kata-kata
nak ngorat?
boleh blah
pooooodah!
hahahahaha

note:pantun zaman dulu-dulu "pen merah, pen biru you marah, i love you" hahahahaha....

20 comments:

Tukang Karut said...

hoho... suka pantun tu... banyak kenangan betul dengan pantun pen...

kakngah said...

lagi satu...

"pecah kaca pecah gelas"

klasik!

Mama Gee said...

ai sukedia sbb dia botak...skrg dh ade rambut plak...camne ek? hik3...


cintailah seseorang itu seadaanyaa...cintai setulus dan seikhlas bukan krn paras rupe dan harta...tp kalau ada..tu kira bonus!

Fitri Senin said...

tau..tau..
Dulu saya pernah digelar org yang hodoh itu..
Bila dah besar..kira pandai jaga diri sket..
Tak sangka orang itu datang pada kita..
apakah..?? Apakah..??

Kakzakie said...

Pantun masa kakak kecik juga:-

Pecah kaca, pecah gelas
sudah baca, harap balas hihi....

nuyui a.k.a miss YUI said...

heheh..tu la..dulu ngutuk skg bru nak..gedik! hekhek..

YNA said...

lagi terbiasa ngan pantun,
ada lori ada bas..
ada hari aku balas..

pantun dendam kawan dapat markah lagi tinggi, ahaha

bujal X said...

kisah rama2 kah?

JIJI YU said...

sekang ni bila dah ada macam2 corak..baghu le terhegeh hegeh nak..namun kecantikan tak kekal selamanya

Nong Andy said...

Dulu beratku 42kg..
sekarang beratku dah 54kg...

jauh benar beza dulu dan sekarang..

tapi harap-harap hubbyku masih sayang aku macam dulu-dulu jugak hehehe..

fiza said...

Pasal rama² lah ni yer ☺☺

aimie amalina said...

haaa
betol2
x yah nak geget jarilah kalo nak ngorat balik


kekeke

comelnyeee ulat tu
heeeeee

SoLy SoLicious said...

zaman loning x mcm dulu dh..dulu sweet je..huhu

yen(toka ziizokukuto) said...

mana rama rama??heheheh,,,,
uwh,,dulu saya larva je,,
sekarang dah jadi kumbang,,ohsemmm,,hahaha

Zul Fattah said...

ramai aku jumpa kawan aku yg dulu selekah.. sekarang kemas.. macho pun ada.. cuma aku je.. dari dulu sampai skrang macam ni je.. tak berubah...
haha

[PCL] said...

dari itu aku mula mengenali apa itu pantun memujuk sebenarnya...kecik2 nak tulis surat..hah cmtu la org dulu berchenta.ngorat gamaknyer ye..hheee.

bobiedanbad said...

pcl: betul, pantun memujuk

Wanie said...

wah, cantik gambar, amik sendiri eh?tapi binatang ape ni?hehe

Faaein Talip Roy said...

eeee... ulat..
epal merah, epal biru.
You jangan marah-marah, I tetap sayang yu..
hahaha.. adoi.. nak gak berpantun.. ^^,

Namee Roslan said...

hihihi, pen merah pen biru you marah i love u.. :D em , manusia bisa berubah ikut kitaran masa. kalau dr segi wajah, wajah kita bertukar 3 peringkat :)