Sunday, October 23, 2011

HOT CHOCOLATE

selamat pagi
sudah minum pagi?
menu aku pagi ini
Hot Chocolate with Creamy Cream Cracker
bunyi macam best
tapi memang best pun
bunyi macam sedap
tapi memang sedap pun
bunyi macam menu harga RM20++
tapi tak sampai harga macam tu pun
boleh dapat di kedai runcit
makanlah sampai perut bucit hahahaha

notes: Menu aku Milo O panas + biskut kering muahahaha :)


19 comments:

kakngah said...

seni persembahan yang mengagumkan.
:)


aku tak tau la apa spesis sarapan aku pagi tadi. roti kosong cicah teh o tawar + nasi kicap ngan ayam goreng + buah kurma.
banyak kan??
tapi, aku mkn berdikit2 sebab kene pedih ulu hati. so, perut tak boleh kosong. tapi tak boleh kenyang sangat. kang termuntah pulak.. :P

Anisa Hang Tuah said...

pagi ni saye ngeteh cicah biskut.
ade jempot-jempot

oh sungguh nikmat di hujung minggu

:)

fiq. said...

decoration itu penting ye, hahaha

atuk said...

Assalamualaikum bobi

pagi tadi makan nasi lemak, lauk sambal sotong...he he

Wassalam

Ezad Skytech said...

haha..nama nak glemer je...heee~

aimie amalina said...

waaaaaaaaaaa
akaak!
walau hanye biskot empat segi tu
bile di potograpi kan
aduhai
sgt la lapo jadinye skrg =.=

Gen2Merah said...

ahahaha.. pagi tadi saya sarapan Kefsi... ehehehe.. tapi saya sarapan lewat sangat.. pukul 10 baru nak melangsap..

Namee Roslan said...

nice angle hey ! ;D

Ct Mawa said...

biskut ni kalu pekena ngn air kopi pon sedap!huhu

Faaein Talip Roy said...

biskut lemak pun nampak sedap aje bila diambil gambar cam ni.. hot chocolate memang sedap!.. ^^,

JIJI YU said...

ni2..guna kamera pe ni

bobiedanbad said...

JIJI YU: saya guna, DSLR Sony Alpha 230. dh 3 tahun.

delarocha said...

tgk cara gambar diambil membuatkan biskut kering tu nampak sedap..ahakss

~SaL IjOu~ said...

kdg2 yg simple itu lebih nikmat~ ^^

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..sy suka minuman tu..

afzan said...

itu macam biskut cap ping pong je :)

Mama Gee said...

cantiknya bekas sekot tu..


takleh bekpes makan sekot je..tak kenyang! huhu

SoLy SoLicious said...

kesedapan jelas disitu..hee

zahidah seran said...

kebetulan.
menu yang sama macam ni semalam..
=))