Thursday, October 27, 2011

GAMBAR

ada yang bertanya 
aku guna apa untuk ambil gambar
aku akan jawab
guna Sonia aku hehehehe

aku tak pandai dalam bab ambil gambar
aku ambil ikut suka hati
ambil seberapa banyak yang termampu
dan paparkan di bobiestory,
hasil dapatan aku

belajar? mesti belajar
dan masih belajar
dan akan terus belajar
dari kawan-kawan
dari naskah majalah
dari laman sesawang

jika di andaikan markah lulus adalah 100%
aku belum lulus lagi
aku baru dapat 20%
atau kurang dari itu..
kiranya belum layak untuk menunjuk ajar sesiapa

untuk merialitikan kesukaan aku ini
sponsor utama mestinya suami tercinta
A million thank you,  Mr.Bob....

notes:  aku budak baru belajar : )




21 comments:

Miss Eiza said...

tak mampu lagi pakai camera mahal .. hee~

kakngah said...

en. bob..
sudikah kamu sponsor saya pula???





larikkkkkkkksssss!!!!
kuikuikui!!!

p palang s : alhamdulillah.. aku dah ok :)

Fitri Senin said...

tapi cantik je u tangkap gambar..

JIJI YU said...

waaa menangis tengok lens ni

Kakzakie said...

Kakak guna camera yg tak ada brand. tak ada dslr apa lagi lensa-lensa...

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..sy tk mmpu nk pakai bnda ni kak..heheh

Faaein Talip Roy said...

samalah... saya pun budak baru belajar.. peratus saya pulak mungkin 1 percent aje kut.. huhuhu... ^^,

bila lah sy dapat beli lens yang panjang-panjang tu.. hehehe..

JunAina said...

perghhhh...bila le nak boleh sambar satu...

kak aina suka sgt tengok gambar2 yg lawa dan suka sgt bawak kamera cap ayam yg ada kemana2...

Anisa Hang Tuah said...

waahh..bestnya ada gear..

SoLy SoLicious said...

pandai pnjam kawan punye je...nak beli xmmpu..hohoho

Rtp Farra Arisha said...

pantasan gambar yg slalu di snap semuanya cantik..hehe. berbakat orangnya!

Azlan Hasan said...

hehehe..akak dpt present dari husband ker???bile laa ade orang nak sponsor saya pulak..hahaha..hehe

Regards,
-Strider-

Tukang Karut said...

lens 105mm...50mm... body apakah yang kamu pakai?

yen(toka ziizokukuto) said...

huhuh ribu riban ribu riban :)

aimie amalina said...

waaaaa
masih menanti bila masa utk dpt ini semuaaaa..

Ezad Skytech said...

hee...bila la agaknya dapat merasa pegang kamera ni....(^^,)

Shukri Mohd Ali said...

pinjam satu lens =__="

Shukri Mohd Ali said...

pinjam satu lens =__="

bobiedanbad said...

shukri: boleh no hal..

Namee Roslan said...

tapi lawa2 gmbar yg mrs bob tangkap ! :D paling suka kalau model dia kucing. hihi

BlueiceButterfly said...

~patutla cantik gambar..:)