Friday, October 21, 2011

CINTA

semua pun maklum apa itu cinta
tidak perlu di rungkai satu persatu
semua pun sedang bercinta
dan menyintai
pada saat dan ketika membaca tulisan ini
malah akan terus bercinta dan menyintai

berapa jenis cinta yang hadir
dalam hidup kalian?
Tapi cinta pada Allah yang maha kuasa
memang tiada tandingannya

nota: sebut pasal cinta...mengingatkan aku pada mee segera CINTAN yang harganya hanya 30sen sebungkus pada tahun 80-an


14 comments:

adwafarahin said...

murahnye meggi, 30sen je?

anamizu said...

tahun 80an murah2 je smue brg.
bestnye time tu =)




luv,
cik ana

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..btol2..

cinta ALLAH cinta hakiki..

kakngah said...

yer.. cap megi pun 3 posen sebungkus. aku selalu curik2 beli bila arwah mak aku g rewang. sebabnya, makan megi adalah kepantangan arwah mak.
maka, untuk mengelakkan perbuatan terlarang diketahui, aku akan buang plastik bungkus megi tu jejauh kat belukar belakang rmh...

Tukang Karut said...

cinta? errrkkk... satu perkataan... bosan...

JunAina said...

dulu me segera makanan waktu poket dah rabak waktu belajar sekarang mee segera boleh dikategorikan sebagai makanan mewahhhh...megi 5 pek hampir 4 ringgit kadang2 lebihhh...

Nong Andy said...

mataku terfocus gambar tu.. unik la! ambik sendiri ke gambar tu?

yen(toka ziizokukuto) said...

cinta,,kadang kadang tak sedap,,,tapi cintan,,kompom sedap :)

suha said...

cinta.

yang masih belum ditemui. :)

aimie amalina said...

30sen?
homaigodddd
can we return to 1980++

huhuhu

besnyelaaaa
bercintan.ye
suatu yg mest dalam hidup kan..

Ezad Skytech said...

cinta tu memang indah kalau saling sayang antara satu sama lain...hee~

wahh...murah tu cintan..sekarang sepeket da dekat RM1..hee...

Mama Gee said...

cinta dtg dan pergi..
tapi harap2nyaa cinta kali ni berkekalan sampai mati..

zahidah seran said...

cinta kerana Allah,mudah2an...=)

syahirooAhmad said...

30 sen? bia betik.. hahaha.. murah nyee.... mean mee cintan tu dah bertapak lama la ye ... hmm.