Sunday, October 16, 2011

CANTIK

perempuan suka sesuatu yang cantik
lelaki pun suka sesuatu yang cantik
apa yang cantik-cantik memang kita suka

rumah yang cantik
baju yang cantik
kasut yang cantik

cantik itu
berdasarkan mata yang melihat
eh! betulkah?
aku lihat cantik
mungkin, kau akan kata biasa-biasa je
atau kau kata
wow! cantiknya 
aku kata, ermmmm bolehlah

tapi perempuan kebanyakan suka
produk kecantikan
tak banyak sikit pun adakan?








p/s: cantik kerrrrrrrr?

17 comments:

Anisa Hang Tuah said...

yang cantik pun boleh jadi jelik.

kakngah said...

aku tak pandai mekap
:(
pakai celak kat waterline pun menangis2... huhuhu!!!

Shukri Mohd Ali said...

natural beauty lebih baik :)

NasZ said...

terlalu tebal mekap pun tak cantik gak.

MOHD NASER.com

hnyyCHA said...

cantik!

JIJI YU said...

gmbar terbaik

Umi Anaan said...

yang penting hati kena cantik.

Rtp Farra Arisha said...

all girls mementingkan kecantikan diri. tidak salah rasanya klo ingin sentiasa cantik. cantik itu adjektif ;)

Ezad Skytech said...

kalau yakin dengan diri sendiri..tak make up pun nampak cantik...:)

Waqheh said...

cantik pada hati bersifat kekal...

Yumida said...

make up utk menambah kemanisan wajah sesorg...

ade 1 perkataan cantik yg pompuan x suka dgr "byk cantek muka engko!"

SoLy SoLicious said...

makeup..sesape pun leh jadik lain

Namee Roslan said...

yg cantik kalau hati tak cantik..hampeh juga :D

Bashtiah said...

Perempuan mmg minat produk kecantikan.. sebab nak cantik ;)
walaupun mcm org kata, kecantikan dalaman juga penting...

Tukang Karut said...

aku suka gambar ni... cantik2...

Mama Gee said...

suka baju lebih dr make up! hehee

aimie amalina said...

grrrrrrrr
canteeeekkkkkk la kak!
adoiii
senak jntg tgk cantik beno gambo ni
heeee