Wednesday, October 26, 2011

BERRY

matahari sudah terpacak di atas kepala
baru hendak muncul di alam maya..
hampir ke penghujung tahun ini...
suri rumah separuh masa ini agak sedikit sibuk

hari ini ramai yang bercuti
ramai juga yang bekerja
yang bercuti 
bercutilah dengan seronoknya
yang bekerja 
bekerjalah dengan seronoknya 
(yang terima gaji, jangan lupa isteri mu di sini hahahahahaha)

tiba-tiba saya mahu strawberry coklat
tiba-tiba juga terasa 
diri ini seperti Tok Ti lah pulak :)

oklah dulu, 
jejari tak runcing perlu berhenti 
mengetuk seketika
jejari tak runcing perlu menari-nari 
dengan si tinta merah pula,

note: Saya punya teman sekampung, punya nama glamour Berry...hai Berry how are you?

 yummy


66 sudah selesai, tinggal 34 lagi

 tapi ada 114 lagi yang menanti..

20 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Bobie

drp mengetuk, menari dgn tinta merah kemudian bermanja dgn coklat pula..he he

Wassalam

feza said...

selamat bercuti cikgu..

Azlan Hasan said...

selamat bercuti cikgu walaupun tak de rupa cam cuti...hehehe

Regards,
-Strider-

Santri T.P.I.N.I said...

salam kunjungan cikgu...cikgu di tag dalam segmen ini :

http://sun3tpini.blogspot.com/2011/10/contest-blogku-menawan-kalbu-by-askar.html

JIJI YU said...

hurm...tu kan...ambik ngn lens bokeh dah ke

Chegu said...

gunung tertinggi di asia adalah.....
teruskan menanda cikgu, hehehe

SoLy SoLicious said...

teringin jugak strawberi coklat sodap !!!!

bobiedanbad said...

atuk: hihihi keja dan keja

bobiedanbad said...

feza: tq :)

bobiedanbad said...

azlan: tq, cuti sambil bekerja

bobiedanbad said...

santri: tq

bobiedanbad said...

jiji yu: guna kit lense je bro

bobiedanbad said...

chegu: hihihi sila lah jawab

bobiedanbad said...

soly: saya pun teringin :)

Namee Roslan said...

wah seronoknya juga jadi cikgu tapi penat kan ?? saya rse mcm nak jadi cikgu..hehe. rasa angkuh dapat tanda markah ! cewah ! ...eh strawberry choc..kat cameron banyak ler yg freshhhh..

bobiedanbad said...

namee: seronok, jom jadi cikgu.

aimie amalina said...

heeeeee
akak, pen merah cukup x tu nk tanda?
kikiki
chayok2!

zahidah seran said...

selamat menanda!...=)

Faaein Talip Roy said...

wah.. akak geografi ker? pergh.. strawbery.. nak jugak!

syaza syahhanna said...

eerr... cikgu tu...
saya rasa.. saya kurang sabar nak jadi cikgu :D *senyumlebaqlebaq*