Monday, August 8, 2011

MAIN KAWIN-KAWIN

Serius aku kata
Masa aku kanak-kanak
Tak pernah pun aku main kawin- kawin...tapi bila aku tanya kawan-kawan sekerja yang lain mereka kata mereka pernah...adakah mereka terlalu advance pada ketika itu?
Atau pada zaman kanak-kanak ku main kawin-kawin itu sama seperti bermain permainan PSP. Cuma aku sahaja yang tidak tahu.
Mungkin masa kanak- kanak
Aku dan kawan- kawan terlalu
Lurus..dan tak ambil port pun permainan ini. Masa kanak- kanak yang aku tahu kawin itu ada pengantin, makan ayam dan ada kek bertingkat-tingkat.

Itu kisah main kawin- kawin.
Tapi zaman sekarang
Kawin di buat "main-main"
Hari ni kawin esok, lusa , bulan depan...berkaca mata hitam naik turun tangga

Apa yang pasti perkahwinan itu bukan permainan
Bukan seperti main kawin-kawin
Semoga berbahagia semua!

Sent from my iPhone

No comments: