Friday, August 12, 2011

KAD

Masa zaman sekolah ada Kad raya perkara yang menjadi kebiasaan. Kawan-kawan bagi Kad, siap letak pantun "pecah kaca pecah gelas sudah baca harap balas".
Aku balas tak? Kalau aku ada sen tuk
beli Kad aku balas. Kalau aku tak ada sen, aku liquid mana- mana Kad, bagi kat member yang bagi pantun kaca dan gelas.. Kad recyle..hahaha. Sekarang ni masa dah tak berapa nak muda Kad- Kad kurang orang nak layan. Semalam aku ada beli 5 pcs for RM1.90, nak kasi siapa tak tahu lagi. Rasa letak kat dinding tuk wat dekorasi...hahaha nampak sangat old style dude!

2 comments:

Fathin Fazila Razali said...

rasanya zmn sekarang ni kta takkan terima kad raya lagi kot.. kad kahwin pun tag kat fb je.. ni lagi kad raya.. hurm.. rindu ms saling bertukar kat raya dulu...

Bob Merley said...

aku just pernah sekali je kirim kad raya sepanjang aku hidup. skrg kalo tny adress diorang bagi adress email, bkan edress umah.