Wednesday, May 25, 2011

MENCARI SINGA DAN AARON AZIZ

tinggal beberapa hari sebelum cuti sekolah, so sekarang sibuk mengemas rumah...
hujung minggu ni dah ble balik kampung. Tapi sebelum balik kampung, kena pi camping...kena jaga budak2 camping. Part paling best, tugas aku masa camping hanya pada waktu malam sentri..jg budak.

29 hb subuh aku akan balik kampung. kadang2 aku akan naik flight dari Tawau terus ke KL. atau my big brother akan jemput pakai keta..mak tak kasi naik bus...laki pun tak kasi naik bus Tapi kali ni my brother akan jemput aku naik lori....wow adventure gila. syok perjalan 4 jam naik lori. ko ada? x adakan?

30 hb pagi, dari Sandakan airport aku akan terbang ke KLIA..yeahhhhh yippie jumpa encik suami...dan akan bercuti sekolah di KL selama 2 minggu .

1 hb- 3hb ke kota singa mencari singa dan Aaron Aziz hehehehe

motip entry: hati ku gembira

1 comment:

nub said...

weuhhh. syok woo