Thursday, April 28, 2011

SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER




Kenapa aku seorang blogger?
Aku jadi blogger sebab aku duduk jauh dari husband, mak, ayah dan adik beradik. Bila aku jadi blogger keluarga yang berjauhan dari aku dapat mengetahui aktiviti aku bila mereka baca blog aku. Selain itu, mereka juga akan tahu aku ni masih bernafas sebab mampu update blog lagi (gurau je). So, bila jadi blogger segala info akan dapat ku sebar (aku di Kunak) kepada suami di Kuala Lumpur, adik-beradik (Johor, KL & Kota Kinabalu) dan mak ayah di Sandakan.



3 comments:

Haris Kaito said...

datang dari blog abg Ben... :)
kalau sudi singgah la balik...
follow lebih baik...he3...

JOM TERJAH SINI

DiDa Licious said...

Merayau-rayau dari segmen BA...cheers sabahan!!! (",)v

Pemuda Haparan said...

terjah sini..nak tau knp awk jd seorang blogger..huhu..rjin singgh la blek..

http://zonesaye.blogspot.com/2011/04/santai-ben-ashaari-kenapa-aku-seorang.html