Wednesday, April 6, 2011

RAMBUT BELAH TEPI LICIN BAGAI DI JILAT KUCING


masa sekolah
tengok budak fesyen macam ni
mula la
kata
budak skema
budak jujur
budak baik
budak suka buat report kat cikgu...
eh..betul ker?
korang rasa mcm tu ker?

8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hiks
ye kot..

tp mase kat U

jumpe bebudak fesyen macam tu,

otomatik kate..

"wau..pesen tomok time nynyi lagu sejarah mungkin berulang.."

Joel Leslie said...

hahahah :DDDD sy rasa btol !..hehehe

eh, bila result aku nak kaya tu kluar ? hehehe

bobiedanbad said...

Ahis: tomok pun dah x nak fesyen mcm ni
joel: dalam proses menilai lagi bro pasti akan keluar gak

Joel Leslie said...

wahh :) ok . btol2 nak mng ni . ujian sem. 1 x lama lagi .. nak beli buku ;) hehe.

oh ya, 3 biji pearls dh sy trima .. br je td .. mungkin esk buat entry ;) hehehe.. THANK YA ! :) nak buat apa dngn pearls tu oo ? ;D

Mr Strider said...

hehe..xtau laa nak cakap kak..betul ke x..mungkin betul kot..hehehe

p/s: "be nice with nerds..there might be a chance u working for them"

Regards,
-Strider-

wa khairul onggon said...

hehehe.. (ketawa sendiri) sy mcm penah ada rambut cenggini hehehe... no komen lariii!

nur anis said...

betul-betul..dulu kalau jumpa fesyen rambut macam ni mesti cakap skema..:)

Ila said...

ade lagi ker budak skearang yg sikat tepi ni