Sunday, April 3, 2011

PERASAAN SEEKOR HANTU


Seekor hantu sedang duduk termenung dan sedih di bawah pohon ara…kesedihannya itu disedari oleh teman baiknya…

Kenapa ko sedih

Sedih la

Yalah aku tahu ko sedih tapi pasal apa ce citer ce citer

Job sekarang dah semakin bekurang..ko tak perasan ker?

Tak sangat

Zaman dulu2 tiap2 hari aku sakat budak2 balik mengaji..zaman sekarang kenapa budak2 tak pi mengaji mak bapak drg dh tak hantar drg mengaji ker?
Dulu juga aku selalu usik2 manja abang2 jaga yg balik keja shiff malam…awek2 kilang yg keja shiff malam..tapi budak zaman sekarang aku usik dorang macam tak hiraukan aku je…drg kata drg tengah high

Mungkin semua pun nak jadi hantu macam kita….


*CERITA INI HANYALAH REKAAN SEMATA-MATA, TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN YG HIDUP ATAU PUN YG TELAH MENIGGAL DUNIA.

5 comments:

dyea irdina said...

ala manusia skrng lebih hantu dr hantu..tu la kenyataan (sy benci tgk tv skrng ni semua citer antu nak2 mlm jemaat huhuhu)

cik rama-rama said...

dh bese nmpk kt tv...lalala
ustaz kata hantu x wujud kot...tp syaitan yg mnyerupai ade lar...

gadis kepastian said...

haha yekan....hantu dah xtakot..manusia lak y ditakuti

Manja (let it be my sweet name) said...

huhu hantu and manusia dah sama taraf ke? hoho
Pencuci Muka yang Korang Guna?

Jay said...

ish....ish....sedihnye tgok budak zaman sekarg....subhanallah....