Sunday, April 10, 2011

PEMENANG G.A


As salam
Sekarang adalah masanya
Aku telah memilih satu entry dr seorang blogger
Untuk G.A Aku Kaya
Aku sebenarnya tak la kaya mana
Bukannya juga miskin hina
cuma
Berkongsi sedikit kegembiraan
Sebelum tu terima kasih kepada semua blogger yg joint dan bagi support
Kenapa aku nak umumkan pada jam 1400 waktu Malaysia?
Sebenarnya aku dah bg clue di situ siapa pemenang…
Klu ikut list terakhir, pemenang sebenarnya berada pada list ke 14 iaitu
bukan aku suka-suki hati memilihnya….ada sebab tertentu
aku harap dengan hadiah G.A yg tak seberapa ini dapat beliau jadikan modal tuk berbisnes
sungguh serius kata2 ku, kayaknya persis seorang YB….
So pemenang dah umum, berikan details ke email: deanbadrah@yahoo.com
Once again thank you guys…..

Doakan rezeki saya murah….dan nanti kan G.A seterusnya yang lebih kebabooom
InsyaAllah Mei ini

8 comments:

nur anis said...

tahniah pemenang..:)

Joel Leslie said...

tahniah :')

happy utk pemenang walaupun mmg harapkan saya yg menang .. :/

bergantung dngn buku rujukan kawan lah ni utk blajar .. :) xpe2. :')

Mama Zharfan said...

congrats to the winner

JOM vote MZ kalau sudi!

cT cOmey said...

Thaniah pada pemenang.. jeles2.. hek3.. :) lain kali cube lagi..

mariah_smile said...

wah, tahniah2.. mmg kaye la pasni hehe..

kakngah said...

oh! lihat lah doniaaaa!!!!!!

ai lap yu chekgu!

makcik kayoooooooooo!!!!

nadiah said...

tahniah buat pemenang

Miss Yaty said...

tahniah pada beliau...:)

isk sedih gak xmenang..insyaAllah len kali nak cuba lg.. :)