Wednesday, April 6, 2011

MAIN-MAIN JADI BASAH...

dah petang rupanya
baru nak update
baru balik keja..
balik tadi plak hujan lebat
balik jugak la wpun hujan..
masa balik tu aku terserempak
dengn murid yg sedang syok bermandi-manda
di dalam hujan...
habis basah baju dia
eeeee.syoknya mcm nak joint gak
nasib baik masih berada pada tahap kesedaran yang tinggi...
terus jd warganergara penyayang...
"Mira kenapa main dalam hujan?...
nanti kamu demam..."
mira senyum2 je kat aku...
dlm hati kata...syoknya nak joint gak ble???

tapi mesti org pelik ok
double peliks tengok cikgu & anak murid
bermandi-manda di dalam hujan
sambil lari-lari kat padang sekolah
ooooo...tak nak imagine
sungguh tak senonoh


3 comments:

Mr Strider said...

kalo macam tu akak kena tukar jadi cikgu PJK laa..time hujan jer buat sukan..bleh main hujan..hehehe..

p/s: macam la parent student setuju buat sukan time hujan..hehe

Regards,
-Strider-

Anisa Hang Tuah said...

cikgu yg sporting main hujan dgn student
:)

nur anis said...

sukanya main hujan..kecik-kecik dulu suka la..:)