Thursday, April 28, 2011

MAHARAJA LAWAK MINGGU KE-5 AMIR TERSINGKIR?

kuali astro ku
sudah tidak di halang 
oleh pokok betik jiran 
rumah sebelah
makanya dengan itu 
di saat2 akhir...aku akan tengok
KEJORA & BINTANG berkelip
di kaca telivisiku

MAHARAJA LAWAK
akan masuk minggu ke-5
kalau kerja kira dah sebulan lebih
dah boleh dapat sebulan gaji....
aku suka tengok tapi aku tak langgan pun
aku akan tengok kat youtube jer
seperti minggu2 sebelumnya....
korang rasa siapa tersingkir?
mungkin Jihan kot..mungkin Amir kot..
mungkin tak ada siapa2
hanya mungkin
 


motip entry: chanel astro dah pulih seperti biasa


2 comments:

BRO_MONDAY said...

cekgu bobie : sama lah!!! ai dah potom pakej MUSTIKA tu dulu!!! adehhh! skam ni slalo layan kat yutiub je...koh koh koh ai rasa JIHAN akan kuar! AMIR ada peningkatan, mungkin akan stay lagi...apa pun ai sokom JAMBU,SEPAH, JOZAN, NABIL, BALAS...

Ila said...

astro mmg selalu prob kan...