Tuesday, April 12, 2011

KISAH DULU-DULU VOL:1 DKG 3/1

kisah dulu2 masa masuk U
kelas pertama di dewan 3/1
terlewat hari itu sebabnya
tersesat..
mencari kedudukan kelas
bila sudah jumpa.
kelas sudah penuh
sila duduk di baris belakang
sungguh tak suka
selamat ada Opie sebagai peneman

di belakang..
duduk pula dekat
jejaka2 yang baru 
lepas tingkatan 6
mereka senyum2 usik2 nak berkenalan
terasa ayu seketika....
Arrrgh tapi aku tak suka
sebabnya aku tak tahu
asal kamu dari mana...
walaupun si jejaka 
bertahi lalat di bawah bibir itu
handsome rupanya....

tapi moment itu 
jadi pertemuan pertama
pembuka sebuah kisah
aku dan dia
sekarang aku dah jadi isteri si dia..
pada si jejaka bertahi lalat di bawah
bibir yang gorgeous orangnya
kahkahkahkah...
sungguh tak ku sangka
TAPI
itulah yang di kata jodoh namanya


Motip entry: nak bagitau aku dah kawin hehehe



5 comments:

Azlan Hasan said...

DKG31 tu ape kak??hehehe..lama btul akak bercinta..alhamdulillah sampai ke jinjang pelamin..hahahaha

Regards,
-Strider-

bobiedanbad said...

Dewan Kuliah Gugusan 3/1...
Alhamdullilah..

Ila said...

la,ingat single lagi...hehee

bukan photographer said...

mak = ayu
ayah = gorgeous
mak+ayah = anak(amazingly attractive)

Eryn Azreen said...

suke :)