Saturday, April 2, 2011

HARGA PETROL NAIK…HARAP-HARAP HARGA KARIPAP TAK NAIK


Harga petrol naik lagi ke?

Ko nak risau apa, ko kan jalan kaki jer…

Eh..maunya aku tak risau nanti harga karipap pun naik juga

Kenapa plak?..apa kaitan..bukannya nak goreng karipap guna petrol pun

Aku tau..mana la tau segala kos di kira..nak ke pekan beli bahan buat karipap bukan jalan kaki..nak naik keta..keta pulak nak gerak bukan guna air liur tapi petroleum yg bermutu tinggi, yang di guna tanpa was-was. Jadi aku risau budget makcik tu lari ke minyak keta..nak cover balik, perlu naikkan harga karipap…

Oooo..macam tu ker


 (pic from google)

6 comments:

Manja (let it be my sweet name) said...

jgn..............
i luv karipap
kalu naik harga karipap, kita bakar itu tuan buat karipap hoho

kau kesah ke?? said...

tak tau le. kalo naik aku buat karipap sendiri.

cik ubi said...

ceh,,idea sempoi dan menarik..

aku suke karipap ayam

Mr Strider said...

kat opis aku harga karipap x pasan..tapi harga teh tarikh naik..hehe..

Regards,
-Strider-

lisa said...

besar karipap. ergh lapar-lapar ;p

~hAKim ZaiLAn~ said...

kalau harga petrol naik,makanan konfem naik gak punye nnti..