Tuesday, April 5, 2011

HANTU MAKCIK JUAL MILO..

dah nak 9.00 mlm
tiba2 nak sangat minum milo...
milo kat dapur dah tak ada...
wei tiba2 jugak
terlintas kat kepala
hantu makcik jual milo
eeeee ......  takut
sungguh tak senonoh ble terfikir macam tu
kan tak pasal2 dah takut
lalalalalalalallaa 
enjit2 semut siapa sakit naik atas<-------nyanyi hiburkan hati hilangkan takut

p/s: tapi serius aku nak minum milo sangat2....

7 comments:

Cik Yang said...

Salam !! Kesiannyer... carilah kat2 mana2 kedai ker , rumah adik-beradik, jiran2 ker. Insyallah dapat..kat ummah saya ada satu tin besar...

bobiedanbad said...

cik yang: kedai dah tutup, adik beradik duduk jauh di negeri org...jiran dah tido.tak pa esok beli dua tin hehehe

nur anis said...

alahai kak..dah malam-malam baru kempunan ye..takpe, esok beli dua tin tu boleh minum puas-puas..:)

wa khairul onggon said...

saya pagi2 suke minum milo ais kaw heehe.. Err.. lbog saya dah ok, ituari terpaksa delete kena hack. Nanti jgn lupe refollow balik. Sib baik saya jumpe blog ni kat blog kwn.. :P

Joel Leslie said...

join ni yeee :)

http://youreextremelyhot.blogspot.com/2011/04/first-journey-contest.html

saya tag kamu :) hehehe

jgn pula gitau yg sy tag awk :)

byee ~

Joel Leslie said...

jgn pula LUPA gitau sy tag kamu ;) mesti bagitau ! heheheh

fyna said...

hahaha..boley lah mcm tue..




jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com