Tuesday, April 5, 2011

Big Surprised..errr Big kah?


Sebelum ni aku pernah wat entry pasal surprised..
Aku mmg tak pernah wat org surprised terutamanya en.hubby
So…setelah 3 purnama mencarik idea tuk menyePrised kan en. hubby
Akhirnya….
aku tak dapat2 juga idea..
Jadi adalah lebih afdal dengan meminta pertolongan Mr.Onald
Perbincangan hanya di lakukan melalui sms dek kerana jarak…

Perbincangan bermula:
“bla…bla..bla…bla”
“ok…bla…bla…bla”
“setuju?”
“setuju!”

Segalanya di atur oleh Mr. Onald….
Aku hanya “memantau” memalui bayu < -----cis! budget jiwang
3 days ago Mr. Onald text me (lbh kurang mcm ni)
“Isnin misi menyePrised kan en.. bob”
“ok..thanks…hope en.bob surprised sebab darjah kesukaran untuk menyeprised en.bob adalah sangat tinggi”

And yesterday...evening
Mr. onald text me:
“BERJAYA!”
Aku  tersurprised
Why?
coz Mr. onald berjaya menyeprisedkan en.bob

so some pics to share. All pic credit to mr.onald…








A million thanks to mr.onald & SCB staff for the helping hand…
And to mr.hubby sorry for that kind of surprised hehehe
(Walaupun jauh…surprised tetap ada rumantik gitu)
and sorry…
anniversary gift terDelay


p/s: finally dapat tengok muka surprised mr.bob

6 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wow romantiknya hehe

=)

Jay said...

wah..surprisenye..hehehe..... romantik scene bila tgh membuka hadiah tu..hehehe....

kakngah said...

alolololor.. comeynyer en. bob malu2 kucen gitu...

nur anis said...

sweetnya...:)

Amiera Hilton said...

soo sweet dear! hehe :)

TINA said...

Assalamualaikum

bestnya dapat surprise