Thursday, April 7, 2011

BAJU RAYA ZAMAN DULU-DULU

aku tau, raya lama lagik
tapi teringat kenangan dulu2
masa raya
ada satu baju raya aku yg sangat peliks...
kalau ingat2 balik
terus akan terkata macam ni
ehhh! apasal ble terjadik macam tu?
nak tengok? mcm ni sebijik..



(pic from google)

baju yang mcm Norman pakai
baju tulis AWAS
baju raya masa tingkatan 2
apakah bengong..
nampak sangat la 
die hard fans KRU
kalau en. husband nengok 
tentu dia gelak guling2 sampai pitam...

dah la tu tanpa segan silu beraya di sekitar 
kampung dengan bangganya
ko ada? 
 
adakah aku itu diriku????
and again very the peliks
dan sekarang...
op kos aku tak mcm tu..

motip entry: yang kantoi puasa tahun lepas dah hbs ganti ker ?
motip lain entry: nak tengok cerita Karak....

4 comments:

nur anis said...

huhu..memang pelik pun kak..simpan lagi tak baju tu..?

bobiedanbad said...

nur anis: hehehe tak ada, dah wat bungkus nangka wakakaka

Anisa Hang Tuah said...

heh..
puase tahun lepas tak ganti lagi

:'(

kakngah said...

aku hapal step awas tu dulu beb!
kehkehkeh!!