Sunday, April 10, 2011

APA DAH JADI? TAPI ITU LAH YANG TERJADI....


last Febuary aku ada wat entry pasal menurunkan berat badan….
Pada mulanya aku semangat
Hari2 bersenam berdiet dengn tertib
Akhirnya dari 60 kg aku telah turun ke pada 56 kg
Hanya dlm beberapa minggu
Itu pada mulanya…

Bila masuk pada pertengahan
Bersenam hilang kelaut
Dan berdiet terjum masuk kedalam lombong
Lemak degil
Menguasai diri
58.8kg oh! No
But yes! kata si lemak
Hihihihihi bunyinya mentertawakan aku

Tapi
pada ketika ini siap la ko wahai lemak
dan kolestrol akan aku nyah kan ko
Hahahaha

Dan aku sangat berkeyakinan
pada Jun ini aku akan berada pada tahap berat yg di tetapkan
mengikut standard piawaian
Dan en.bob…janji mesti di kota jangan di kotak- katikkan

note to myself: erra fazira itu cantik...

1 comment:

Anisa Hang Tuah said...

nis nak turunkan 47kg ke 40kg
:(
hari2 tak makan nasik.