Thursday, April 7, 2011

9:50 PM

sehari ko tulis berapa entry?

tak menentu ikut tahap kerajinan

dulu ko tak macam tu....
kadang2 je kau akan mengutuk papan kekunci

kenapa mesti di kata pasal dulu..
dulu aku malas sekarang aku dah rajin
dulu aku budak hingusan sekarang dah dewasa
lihat la pada sekarang... kenapa perlu menoleh ke masa dulu

weiiiiii...
apa yang aku nak lihat pada masa sekarang...
adakah kau bagi aku karya-karya agung?
nonsense!

memang tak...
sebab bukan matlamat ku atau lebih jelasnya
bukan motip ku untuk berkarya...
jadik kau jangan mendambakan
Justin Bieber itu menjadi adik angkat mu
hahaha

kau memang gila

gila?
bukan gila...cuma kau yang terlalu serius....
ini hanya sebuah kisah tapi yang pastinya...
adakah kau kisah?


p/s: sekadar sebuah kisah..yang pastinya adakah kau kisah
aku?
ada ku kisah...


No comments: