Thursday, March 24, 2011

SUPRISED!

pernah tak dalam hidup,kawan2 dapat sesuatu yg mengejutkan...
maksud aku....orang akan wat perkara di luar jangkaan anda?
pastu dorang akan cakap kuat2
kat ko
SUPRISED!!!!!

atau...
korang plak yang wat sesuatu yang menyePRISED kan orang lain???
Jadi tak? jadi tak? jadi tak sesuatu tu?
ce citer...ce citer...


aku setakat ni x pernah lagi wat perkara yang menyePRISEDkan orang lain...
nak juga tapi x pandai
kalau wat pun perlukan pertolongan orang lain...
perlukan kawan sekomplotan
merencana idea2....

so...kawan2 sila bagi aku idea
atau kongsi idea2 
mengejutkan korang/menyePRISED
korang
aku nak bagi suprised 
kat kawan baik aku...
sempena persahabatan kami
dan harap2 dia tak baca entry ini hahahaha


4 comments:

nurul nabila bt medan said...

tak penah lagi :)
dua2 tak penah
hehe^_^

nur anis said...

saya x reti buat supprise...huhu

mariah_smile said...

masa blajar dulu ada gak wat besday surprise, 3x 4x gak la.. jadi.. sebab komplot reramai..

Miss Yaty said...

yaty penah dpt besday surprise dari kwn2 bek yaty masa diploma dulu..mse tu memang terkejut n tak sangka sgt dorg nk wat surprise..

dorg pakat ramai2 balik kg n ada yang buat de hal pada hari besday yaty tu..

mse tu ari rye ke 5..dan kebetulan hari ahad..memang sedih gak la..sebab ingtkan dorg tak ingt..

skali pkwe yaty komplot ngn dorg buat surprise...

mmg tharu sgt smpai ngis...isk..

tetibe jadi windu kat dorg..hurmm..