Thursday, March 31, 2011

SINI ADA HANTU....BOLEH TAK BUAT2 TAK TAHU

nak cerita hantu mlm jumaat ni
asal malam jumaat je cerita hantu..
hahaha
cerita ni kawan aku yg ceritakan kat aku,
masa aku study dulu
motip kawan aku cerita..kisah seram ni adalah untuk menakutkan aku
biasa la budak lelaki jahatnya kamu

ceritanya macam ni..

siti tinggal kat hostel di sebuah kolej kediaman...
dia berkongsi bilik dengan 3 orang kawannya
satu malam...
dah tengah malam...agaknya...
Siti masih lagi menyiapkan kerjanya..
kawan2 sebilik dah lama tido
Tiba2 siti rasa tak sedap hati...
di tambah lagi dengan rasa penat
Maka
adalah baik dia berehat dan cuba untuk tido
siti padamkan lampu 
baring kat katil...
tapi matanya tak ngantuk lagi...
tiba2 dia terpandang lembaga duduk bertengkek
kat atas alamari...
Siti kecut perut...
terketar-ketar badan siti...
siti tutup mata rapat2...
cuba tuk tidur & berharap lembaga itu tak menyedari Siti tak tido lagi
tiba2 
lembaga tu berkata....
"...3 orang dah tido...
seorang plak buat-buat tido..."
dengar je lembaga tu kata mcm tu Siti terus pengsan



3 comments:

hua sheng said...

hantuu hantuuuu :D PENGSAN!

leeza said...

cter hntu yg femes abad ini..
penah dgr jgk wktu dok ostel dlu:)

kakngah said...

wey.. sengal!
aku nk tido ah!