Saturday, March 26, 2011

SIAPA??? AKU TAK TUDUH...


Siapa yang mudah lupa? 
lelaki or perempuan
Maksud aku lupa terhadap hari tertentu atau hari istimewa
 dalam hidup anda dan dia
kalau aku tanya kaum wanita …
mesti wanita akan kata kaum lelaki
bila di tanya lelaki…mesti mereka menafikannya…
sejauh mana kebenarannya?
 hanya anda dan pasangan anda yg mengetahuinya
aku tak nak jadi serkap jarang
main tunding jari tuduh satu pihak
pendapat anda pulak bagaimana????…


4 comments:

saya YANA said...

dengan pasangan ke?.. Yana xde pasangan.. haha.. kalau Yana ngn mak.. 2-2. ada je lupanya..

Fahmi API said...

ntah la. mungkin sama2 ingat tapi kadang2 mudah lupa gak..hehe

rajin2 lawat la blog saya
http://blogbebudakbiasa.blogspot.com/

kakngah said...

kalau bab tarikh.. alhamdulillah.. pasangan aku tak lupa..
tapi.. kalau bab pesan beli sadin ke.. asam jawa ke.. ikan kering.. asek lupe jek... hahahahahaha!!

CikSkema said...

setakat lupa tarikh tu tak kisah la...bukan penting sangat...cuma kalau tak lupa kan lagi sweet..hehe..(apa la sy merepek ni)...