Thursday, March 24, 2011

SETELAH KALI KE -3 AKHIRNYA....BERAKHIR...

update d kala petang...
level kesihatan sangat kurang
nk cerita kisah beberapa hari lepas...
isnin lepas aku renew passport...
...sampai ke kaunter...
tunjuk gambar..
tgk jer gambar aku terus pegawai itu reject...oh...no
fine...laju2 pi bergambar semula...
2nd time...pun gambar aku tak di terima 
atas sebab dan alasan tertentu...
and...again pi semula ke kadai gambar...
and 3rd time br gambr aku di terima...

kelmarin hari rabu...
finally aku lulus test pemanduan..
setelah mengulang sebanyak 3 kali...
dan aku akan bakal mendapat huruf P
bangga gumbira berbunga2 hehehe




8 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

congratulations...

nur anis said...

congatz..:)

kakngah said...

berani drv masuk pekan tak???
:P

Mr Strider said...

hehehe..nape gmbar ko kena reject??aku pun ari2 buat pasport 2 kali amik gmbar..gmbar 1st dia reject sebab ade pantulan kat cermin mata..hehe..aku pegi blk kedai tu suh dia ganti baru sebab kdai tu kata mula2 dia expert..hahaha

Regards,
-Strider-

bobiedanbad said...

FK:tq dear
N.A: tq der
K.ngah:hahaha...nak upah co- pilot, kat tepi baru berani...
MS: nasib kita sama bro.

Ujang9897 said...

uik....hahahahahah


tahniah..

Fairus Bin Mamat said...

TAHNIAH LER.. MEMANDU BEBAIK..

Miss Yaty said...

alhamdulillah.....tahniah akak...syukurlah kali ni akak lulus....

:)